Pagina's

vrijdag 24 maart 2017

mijn grootste fouten

Ik ben nog jong, maar soms deed ik dingen waarvan ik achteraf dacht...dat? Nooit meer!



  • 2 heel goede vrienden van me willen koppelen. Op dat moment leek het me schitterend, maar al van bij de eerste ontmoeting tussen die twee liep het niet hoe het zou moeten lopen. Het bleek een voorbode te zijn voor het niet slagen tussen die 2. Ze zijn nog vrienden. Van mij, niet van elkaar, helaas.



  • denken dat ik Nathalie Imbruglia zou kunnen zijn. Welkom boyfriend jeans, oversized top, giletje, zangtalent én kort haar. Geen van deze 5 dingen bleken aan mij besteed om wel heel verschillende redenen. Een dikke kont, redelijk goed voorziene vanvoor, echt geen talent voor zingen én geen kop voor kort haar. Dus ik onthoud voor de rest van leven vooral geen kop voor kort haar. De rest vergeet ik af en toe, maar word ik wel teruggefloten (vorige week nog in de klas: Sofie, sorry dat ik het zeg maar als jij zingt lijkt dat een beetje op een ezel...tja waarheid en kindermond, u kent dat wel) Ik ga dus, ooit als ik grijs én oud ben, voor de bommalook met opgestoken haar want kort...nooit meer. 



  • Ik ben nogal een witte. Ik krijg geweldig veel sproeten in de zon maar een kleur, niet echt. Er was een tijd dat ik dat heel jammer vond en wou gaan voor de gezond bronskleurige look. Enter de zonnebank. Maar omdat ik wou dat de mensen dachten dat ik van nature zo bruin was, liet in mijn ondergoed aan. Ahja de bandjes van mijn bh gingen de illusie opwekken dat het allemaal naturel was. Waar ik op dat moment met mijn gedachten zat, weet ik nog steeds niet maar dat mijn bh (vooral de slotjes) in mijn rug gebrand stonden kan ik me nog steeds voor de geest halen. Schoon wit is ook niet mis.



  • Ik liet ooit eens 2 mannen binnen omdat ze met mij wouden praten. Ik dacht dat dat echt was. Zo eens discussiëren van tijd tot tijd doe ik eens graag. Bleek dat die mij wouden overtuigen over het einde der einde.  Met mij de bijbel wouden bestuderen, de wachttoren lezen. Ik woonde nog thuis, mijn papa die het snel plaatje wel doorzag, stuurde ze vriendelijk maar kordaat de deur. Elke zaterdagochtend belde ze terug aan om met mij te komen babbelen. Na een nog steeds vriendelijk maar waarschijnlijk nog kordater woord van mijn papa, kwamen ze niet meer terug. 



  • als eerste date naar een thriller gaan. Ik ben een schijtluis, echt waar. Ik leef me nogal goed in. Het is een talent dat toen niet gewaardeerd werd. :)
En deden jullie al dingen waarvan je nu denkt...dat nooit meer! Ik lees het graag (want naast een groot inlevingsvermogen bezit ik nogal een grote portie nieuwsgierigheid ;) )



3 opmerkingen:

  1. oh wat een heerlijk stukje! Ik ga nooit meer bepaalde vriendenkliekjes proberen mixen. Sommige mensen mixen gewoon niet.
    En ik ga nooit meer holderdebolder verliefd worden op iemand waarvan ik eigenlijk op voorhand zou moeten weten dat het alleen hartenpijn gaat veroorzaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof om te lezen! Ik liet ook ooit een man binnen, die wou gewoon een glas water op een warme zomer dag... En nog wat meer. De eerste en de enige keer dat ik uit mijn eigen woonst (kot) gaan lopen ben. Lesje geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sluit me aan bij "schoon wit is ook niet mis" ;)
    Oh en deze: ontkennen dat je beiden hoogtevrees hebt omdat de kids met de stoeltjeslift willen. Never again! :)

    BeantwoordenVerwijderen