Pagina's

maandag 16 juli 2012

open brief

Beste Frank,

ik mag toch Frank zeggen, hé? Het is Ida hier. De dochter van...Ik neem het even over. Want ik heb klachten, Frank.
Mijn mama kocht verschillende sponzen shorten. Ge weet wel, een gerief tijdens warme zomers. Ze had er zelfs ne witte gekocht, in 'd hoop dat ik al ging lopen. Maar ik schuif liever voort op mijn gat.
Kijk hé, Frank, sponzen shorten dat is misschien vestimentaire gene hoogstand. Maar dat is niets in vergelijking met wat gij mij aandoet.
Want, beste Frank, het weer hé. Dat laat nu toch de wensen over. Geen shortenweer. Laat staan sponzen. Dus is ze in actie geschoten.

En ik zit er nu mee hé. Aan mijn lijf. Want ne hele dag binnen in pyjama zitten, vindt ze ook iets, die moeder van mij. Ze stak ietske ineen. Iets gerieflijks. En als ge het nog lang laat regenen, volgen er nog.

Awel Frank, ik vraag u met aandrang. Wilt ge het laten stoppen met regenen? En wat zon laten schijnen? Dat ik die sponzen kan aan doen? Want harembroeken...waar haalt ze het*?

Met snottebellen groet ik u!
Ida VD.



PS: hieronder vindt ge de foto's. Ik hoop dat ge goed kunt slapen vannacht, Frank...
PS: * uit de knippie, dus.
PS: 't beste van al is, mijne papa vindt er mij een schoonder gat in hebben dan Beyoncé.


7 opmerkingen:

  1. ik vind die harembroeken van jouw mama wel de max! Had ik maar een mama die kon stikken en naaien!
    Wishfull thinking noem ik dat...droom jij maar van sponsen shorten, ik zal van een creatieve mama dromen, misschien komt er nog iets van.
    Groeten van Lou, de dochter van Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :o) beste Frank, help dit kind uit haar lijden en zorg voor schoon weer ... aub? Sabine, gij misschien???
    Misschien een dreigement aan toevoegen ... als ge het geen schoon weer laat worden dan maak ik zo een broek voor u ;o)

    Maar 't ziet er wel schattig uit :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer of geen weer, die broek is toch prachtig (maar ach ik ben geen 1 en hoef 'm niet meer aan, maar had ik hier nog zo'n dreumes rodnkruipen, dan dook ik subbiet in het Knippie archief op zoek naar dit patroon!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, tja, tis wel schoon stof eh :) ma van zo een harembroek ben ik zelf gene fan. maar, ik geeft toe, ziet er wel mega comfy uit :)
    Ik hoop op sponzen shorten weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ons sponskes liggen ook ,stof te vangen....allé twee zijn er drie dagen gedragen in Spanje ;) Trouwnes cool stof'ke, kan ni anders ik heb het ook en t'is nu een t-shirt....:))
    Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zou dat van de kinderbescherming wel mogen? uw kinderen daarin laten rondlopen?

    BeantwoordenVerwijderen