Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

de eerste keer


  1. was exact een jaar geleden
  2. stikte ik met Ida op mijn buik, want ik kon haar nog geen minuut, laat staan avond alleen achter laten
  3. punt 1 slaat op het stikken, ahja
  4. om een naald in mijn vinger voelen, dacht ik dat ik ging sterven
  5. punt 2 hebben we snel afgeleerd, oef!
  6. 2 meter stof kopen
  7. stof kopen duurder dan €4 euro/meter
  8. noot bij punt 4:  de tweede keer pakte ik gewoon verband en stikte ik verder. Hell Yeah!
  9. punt 7: den Ikea was deed nog niet mee met het duurder leven, nu wel. Boe!
  10. nu is het stoeferkesdag. Echt nu. Ook de eerste keer.  We zijn aan't ontbijten, aperitieven of barbecueën. Afhankelijk van het uur waarop ge dit leest. 
En speciaal voor diene stoeferkesdag: een rok en een kleedske. Met de stof waar ik 2 meter van kocht. Unicum. En we gaan opeen trekken. Ida en ik. Ook al ongezien.

En jullie krijgen nu al gewoonweg een preview.
Van de stof.
en de strik. 

en de rest volgt.
Morgen.
Als we bekommen zijn van al dat tetterend stikgeweld.

2 opmerkingen: