Pagina's

woensdag 25 juli 2012

en de winnaar is

Ik had wildste plannen om de winnaar bekend te maken.
Zegt de combinatie zon, zee, strand, babyhand, jullie iets?
Of cake, opeten, winnaar?
Of luchtballon, verste kaartje?

In plaats daarvan hebben we genoten van de zon, zijn we verbrand en genieten we nu verder vanuit de schaduw.
En heeft random het maar moeten fiksen voor mij. Vakantie da's ook een beetje luiigheid, hier bij ons ;)

hij deed dit:

Ik heb er maar ne foto van gepakt, als bewijs ;)
Volgens mijn lijstje is dat ......



't mag toch een beetje spannend zijn hé



Wopa... Liezewiezewoes...ge moogt mij een mailtje sturen met adrestoetstanden en dergelijke (buyse_sofie@hotmail.com)
En al de rest, dikke merci om mee te doen!

3 opmerkingen:

  1. Doeme doeme doeme, dat heb ik toch wel gemist. Toch een dikke proficiat, voor jou met je verjaardag en voor Liezewiezewoes met haar stofje. Doe zo voort :-)

    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen