Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

toeme zeg

Anneleen en ik organiseren voor de tetterende tiretten de "ik maak een van katoen tas" workshop.

En zoals het twee organisatorische talenten (in mijn geval klinkt dit licht ironisch, kweetetwel) betaamt, begonnen we reeds vorige week met de voorbereidingen.
Lees: maak zelf eens een tas en berekent dan eens hoeveel ge er zo kunt maken op een avond.

Mmmm aan ons tempo komen we, liefste van katoen organisatoren, aan 2. Op. Een. Hele. Avond. Toeme zeg, waren we maar wat meer tiret in plaats van het voorstukske :)



Maar...geen paniek. Echt. Geen. Paniek.
We zochten wat op, organiseerden onszelf (lees Anneleen trok eens aan m'n oren) en... we gaan voor de 50 gaan. Grote. Ge zijt een tetterende tiret of ge zijt er geen hé.
Duimt ge mee, want we zullen het nodig hebben.

10 opmerkingen:

  1. zal paraat aanwezig zijn...
    om in den stikkende aanval te gaan:o)
    ...yes we can!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg, waarom moeten wij er eigenlijk 50 maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij moeten niets, maar eu ik las dat het Leuvens stiksel er 40 had dus dacht ik: we gaan voor 50 :) Ge kent mij hé ;)

      Verwijderen
    2. Ah, maar dan zou ik eerder al voor 70 gaan :P Schoten Stikt heeft er 61 op hun teller, dus... WIJ KUNNEN BETER! ;)

      Verwijderen
    3. zotte mus ;) wij gaan voor de grote hé (ps Leuvens stiksel heeft er ondertussen 79, kleintjes hé )

      Verwijderen
  3. Ah juist, wij moeten grote tassen maken, dat was ik efkes vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen