Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

petit pannig fier

Ik blink van fier contentement.
Serieus. En ik niet alleen.
De dochter blinkt ook van fier contentement.

Oké, dat laatste denk ik er maar graag bij. 'T is de schuld van de contentementigheid :)
Ik maakte vorige zaterdag al een kleedje. En aangezien het weer bijna koek en ei met mijn duim is, besloot ik er nog eentje te maken. Met de laatste meter petit pan. Grijs. Denk ik. Van bij Vermiljoen



En als ge nu peist: stikleek, zijt ge nu ook al een strijkleek? Dan kan ik u zeggen dat ik niet de gewoonte heb om de kleren die gewassen moeten worden eerst te strijken.
De dochter had er immers al een hele dag mee op haar poep gezeten ;) (eum...en al die andere dingen die bij baby's van 9 maanden horen, ge kent ze wel hé: zever, fruitpap, melkpap, brood, nog meer zever,...)



En dan ga ik nu een heel weekend verder lopen blinken. (Zonnebrillen klaar?)

6 opmerkingen:

  1. ik zou ook blinken jong :) tis echt schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O maar 't is een schoontje! Blink maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super knap. Dat heb je heel goed gedaan. Een dikke duim :.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, hele toffe kleurtjes, ik ben fan!

    Trouwens, kom eens loeren op mijn blog, je bent namelijk in de bloemetjes gezet met ... een award!

    Veel plezier met het beantwoorden van de vraagjes en het doorgeven!

    rakketak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen