Pagina's

zondag 19 februari 2012

Award

Yes, ik kreeg een award. Oké een oscar had me nog contenter gemaakt maar dit is al een goed begin, niet?
Het was Rakketak die me eentje toezond. Awel, ne dikke merci :)



We gaan er aan beginnen, met eerst een woordeken Engels.

Now here are the rules, and what I have to do.
1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.

Hier de zeven dingen die ge ongetwijfeld altijd al hebt willen weten maar nooit hebt durven vragen:

1. al vanaf mijn 18de zeg ik dat ik 1 meter 63 centimeter en 4 millimeter ben en eigenlijk heb ik die 4 millimeter er bij verzonnen.
2. toen ik zwanger was, zwol ik helemaal op. Zo erg dat je mij door de gang kon rollen.
3. mijn fantasie kent geen grenzen. Echt niet.
4. mijn lievelingseten zijn balletjes in tomatensaus op papa's wijze.
5. ik ben doodcurieus, maar't schijnt dat dat net de verstandigste mensen zijn
6. ik kan absoluut niet lang boos zijn, op niemand.
7. punt drie is vermoeiend, punt twee overdreven, punt zes is geweldig positief, punt één is de jammere waarheid die ik niet onder ogen kan zien, van punt vijf vraag ik me af wie dat ooit neerschreef.

En ik geef deze award door aan een paar anderen:

owl.mygod
Karla
Hilde
le jardin de juliette
Naadjes en draadjes


Ps: heb je er al eentje, dan heb je hem zeker dubbel en dik verdiend ;)

5 opmerkingen:

  1. Nog is merci voor de award! moest ge daar nu geen 15 mensen nen award geven? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci, 't ontroert me, 'k ben nog nooit in de prijzen gevallen, hihi, en ik ga het doorgeven maar ook maar aan 5, die 1 kan ik niet lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. merci é sofie! Ik voel me vereerd!!! Ik geef hem zeker ook door!

    BeantwoordenVerwijderen