Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Goe zot ja

- ...
- Waarom koopt ge dat dan?
- Maja dat oud masjien masjeerde niet meer zo goe. Diene onderdraad deed wat hij
wou,niet wat ik wou.
- Jaja (oogrollend)da versta'k (duh!), maar wat ik niet versta is dat ge dan ineens
begint te haken.
- (stilte)... eu
en toen ging het over waarom hij niet mag zeggen dat mijn gat te dik is in een rok, en waarom ik boos ben als hij zegt dat mijn gat niet dik is en meer van die bewijzen dat mannen overduidelijk van een andere planeet komen.

Om maar te zeggen dat ik denk dat mijn nieuwe sjaal goedgekeurd is


en dat ik hem dezer dagen al goed heb kunnen gebruiken!

2 opmerkingen:

  1. lol ... diepgaande gesprekken over een serieus onderwerp ... elk koppel moet ze op zijn tijd eens hebben :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieder koppel heeft zo zijn momenten.... denk ik :.)
    In elk geval een hele leuke sjaal en lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen