Pagina's

vrijdag 20 oktober 2017

de 5 blogs die ik mis

Ik blog al redelijk wat jaren (ik had hiervoor ook al een paar blogs) en in die jaren zijn er 5 blogs die ik keigraag las, plots stilgevallen.
Ohja en ik vind dat jammer.



An was een van de eerste die mij opnam in haar leesfeed. Mannekes, glimmen dat ik toen deed.
Ze maakte (of maakt, dat weet ik dus niet) steeds stijlvolle dingen voor haarzelf en haar 2 dochters. Ik kreeg de kans om een jas te testen voor haar. En ja dat is nog steeds één van mijn pronkstukken.



('t kind ook, dat spreekt)

Fan van het eerste uur. Ik van Sanne hé.
Echt waar, al was het maar haar linkenbestand met 1000den patronen. Ontelbaar keren op doorgeklikt.
En dan haar uitleg bij alles (ohneen en dit klinkt niet sarcastisch maar bewonderenswaardig), alsof naaien echt simpel was. Maar kijk, ik volgde veel van haar uitleg en het werd er alleen maar eenvoudiger op. Dank je wel daarvoor.

Deze andere Sofie zette naast 2 geweldig schone boeken ook 4 geweldig schone kinders op de wereld. Dankzij haar groeide mijn blog traag maar gestaag qua lezers. Zij nam mij ook op in haar feed en jepla er kwamen veel mensen doorgeklikt naar hier kijken. Echt, dank je dank je dank je.
Ik vond haar wel terug op instagram maar da's niet hetzelfde als een blog natuurlijk ;)

Ik herinner me haar huwelijksreis naar Pukkelpop en schreef het prompt op mijn to do lijst voor als ik ooit trouw ;).  Verder dan het opschrijven is het helaas ook niet gekomen.
Iemand met zo'n naam kan alleen op de scouts gezeten hebben, beeldde ik me in en ik las al haar verhalen. Om dan plots te ontdekken dat ze helemaal niet op de scouts zat maar haar naam op een nog originelere manier kreeg. Haar verslagen van Berlijn staan gegriefd voor als ik daar ooit eens geraak. Je weet wel, plannen, tijd en geld. 

En herinneren jullie nog blogs die er toen waren en nu niet meer? 

Gohja en voor jullie denken die Sofie wordt ook zo'n blog dat verdwijnt, hou dat maar hier goed in de gaten want hier verschijnt binnenkort weer wat naaigerelanteerde verhalen. En dan bedoel ik niet de vuile sexverhalen, daar moet u me maar eens naar vragen, stiekem :)

10 opmerkingen:

  1. Oh en de blog van vermiljoen! Ook een groot gemis voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn er zeker nog een paar ik die ik vergat maar inderdaad Vermiljoen...toeme toch :)

      Verwijderen
  2. Stuk voor stuk blogs die ik inderdaad ook in mijn hart sloot. Zo jammer dat ze stopten met bloggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zitten zeker ook allemaal in mijn mis-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou bijna durven schrijven great minds think alike ;)

      Verwijderen
  4. https://dezusjes.wordpress.com/
    Je kan haar natuurlijk nog volgen via Instagram, waar prachtige foto's te bewonderen zijn. Maar ik mis haar schrijfsels wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad dat zijn grote "missers". Ik heb mijn blog bijna zes jaar en betrap mezelf er op dat ik ook nog weinig blogberichten schrijf. IG-fotoverslagen zijn sneller gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar kan ik me wel bij aansluiten... Zo jammer! Maar er zijn er heel veel voor in de plaats gesprongen ook!

    BeantwoordenVerwijderen