Pagina's

zaterdag 28 oktober 2017

99 100 resultaten

Volgens google levert "zonen09 Billie" je binnen de 0.69 seconden 99 100 resultaten op. Als je dan op afbeeldingen drukt, zie je de mooiste resultaten en ondertekende maakte nog geen enkele.

Ik kocht 2 weken geleden de aangepaste papieren versie voor de kleine en grote jongens en ging aan de slag voor de grootste jongen hier in huis. Tom.

Want de volgende keer als jij zonen09 Billie indrukt, wil ik één van die schone resultaten zijn (ohja, een kleine egoboost kan nooit kwaad)

Dus bij deze presenteer ik u, niets origineel maar wel blijvend schoon, mijne schone vent met ne schone pull in een schone stof. (ooit al eens een zin naar waarheid getypt met zoveel keer schoon in? - bucketlist yeah)



patroon: Billie van zonen09 (kleinste maat in't smal, Tom en ik zijn een beetje gelijk den dikke en den dunne - 3 keer raden wie ik ben ;) )
stof: see you at six playtime

2 opmerkingen:

  1. Oh! Ik doe mee met den dikke en den dunne, een van ons past hier ook in de Zonen09 46 #tweekeerradenwieniet Mooi zeg! Ik wens u keihard de eerste plek van die 99100 toe ♥

    BeantwoordenVerwijderen