Pagina's

zondag 14 december 2014

fan

Ik ben fan.
Van veel (een opsomming zou ons te ver leiden)
en ook van Griet.
Vooral van haar tweede boek.
Zowaar nog beter als het eerste.


Ik maakte die pull, met knopen.
Knopen die op een kleed stonden van mij. Duidelijk geplaatst door een man of een vrouw met een tietencomplex. Serieus. Dus direct afgehaald. En bijgehouden.
En kijk nu. Dat kleur. Just hetzelfde als het lijf van de pull.



Die dochter van mij was content. Nadat ze dat eerst niet was. Uiteraard. Maar bleek dat de pull zacht genoeg was naar haar wensen (oef!)
We zijn ook druk bezig om haar manieren te leren zoals benen toe met ne rok
maar of we er in slagen?

13 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van die pull. En hoop op SVDHZ2 onder de kerstboom...
    Wat een geweldige deugnietensnoeten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superwoman! Allee zo vroeg opstaan heeft dan ook zijn voordelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze de mooiste die ik al online zag passeren... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat hier ook nog op de to do lijst. Jij maakte een mooie versie. Ik blij dat de maten in SvDhZ2 ook voor mijn al grote kinderen, nog van toepassing zijn.
    De trui is deugenietenproof dat zie ik zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die wou ik ook direct maken, schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mij een deugnietje uit! Schoon gerief trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie trui zeg! En wat is die meid van jou groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen