Pagina's

vrijdag 17 augustus 2018

de 5 van vrijdag

Dames en heren,

bij deze kan ik jullie al verklappen dat ik onlangs de trotse eigenaar van een lichtbox werd. Ik ben er mij volledig van bewust dat het hipheidsgehalte al minstens gehalveerd is, maar daar kijken we niet zo naar. De uitdaging is een quote te vinden die op drie regels past en liefst niet te lang is, want ik heb geen bijzonder grote lichtbox.
En elke week verander ik trouw mijn quotes.
Bij deze mijn top 5 quotes die ik al gebruikte.
(met foto's van op tinternet, ik ben daar heel eerlijk in ;) )

Afbeeldingsresultaat voor lichtbak quotes

Afbeeldingsresultaat voor me time

Afbeeldingsresultaat voor tjik tjak vollenbak

Afbeeldingsresultaat voor lightbox quotes

Afbeeldingsresultaat voor lightbox quotes
En wat is jullie favoriete quote? Geef me maar gerust wat inspiratie :)



6 opmerkingen:

  1. This too shall pass. Doet verdrietige momenten sneller wegslikken en dubbel genieten van mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij deze is het nog maar eens bewezen dat ik alles behalve hip ben #couldn'tcareless want ik heb geenen box en er komt er niet onmiddellijk een in huis. Mocht ik overstag gaan, ik plooi er onmiddellijk die laatste quote in, zo geweldig en lijkt me ook perfect op mij van toepassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons hangt er momenteel don't snorry, be happy op. Al durven de dochters er als moppeke ook wel eens grappige tekstjes insteken (en dan duurt dat een week voor ik dat door heb)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, lang leve die dochters ;) Hier nog maar eentje die leest en schrijft dus voorlopig moet ik alles zelf verzinnen ;)

      Verwijderen