Pagina's

vrijdag 10 november 2017

*give away*

99 redenen om iets weg te geven. Of net iets minder :)
U vraagt, ik geef:

  1. zomaar
  2. ik heb trouwe lezers die ik graag beloon
  3. weggeven is fijn
  4. ik kreeg een aanbieding die ik wil delen met jullie
  5. consuminderen voor mezelf op tijd en stond kan geen kwaad
  6. dus ja gij zult moeten consumeren
  7. of ge doet gewoon niet mee, dat kan ook natuurlijk
  8. je beslist zelf
  9. ik hield die aanbieding al eens voor mezelf
  10. weggeven is een deugd
  11. je weet wel zoals beschreven in de Van Dale: het goed zijn in morele zin
  12. ohja ik haal er graag eens een woordenboek bij als ik zoveel redenen moet verzinnen
  13. hoewel ik ook redenen kan verzinnen zonder woordenboek
  14. de zon schijnt (of scheen toch gisteren om 10u30)
  15. het heeft nog niet hard geregend in november
  16. mijn bloemen en planten leven nog steeds
  17. Ida begint te lezen
  18. ik houd vanaf nu een huishoudboek bij (ja daar mag je mee lachen)
  19. Jef gaat al eens op een potje
  20. Oscar die kan zijn potje op zijn kamer net tot op het randje vullen met 2 plasbeurten
  21. ik ben er nog niet aan uit of ik voor bovenstaande reden nu oprecht fier moet zijn of gewoon het mijne moet van denken
  22. we hadden een leuke herfstvakantie
  23. wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
  24. ik ben zot van uitdrukkingen
  25. wij dit weekend een geweldig feest van de liefde hebben gehad
  26. ohja ik speelde zelf geen hoofdrol
  27. en ja dat geldt ook als reden
  28. Mijn kinders hebben hier net spontaan opgeruimd
  29. We eten straks gegrilde aubergine
  30. in de maand oktober had ik 2 dagen geen pijnstillers nodig om mijn hoofdpijn onder controle te houden
  31. ohja dat is ook een goede reden vind ik
  32. ik kreeg van Tom bloemen
  33. ga eens naar de site van smartfoto en kies al uit wat je leuk vindt
  34. ohja want je krijgt 30 euro van hen om op te doen
  35. want je bent het waard
  36. onze druivelaar gaf zijn eerste druifjes deze zomer af
  37. ik voor het eerst een dagcrème kocht
  38. sinds deze zomer ben ik al 10 kg lichter (en ja in mijn geval is dat heel goed nieuws)
  39. de naaimicrobe me weer te pakken heeft gekregen
  40. Ida zwemt sinds kort
  41. omdat reden 27 eigenlijk geen reden is, maar omdat dit niet erg is
  42. de langste mens ter wereld is meer dan een meter groter dan mij
  43. ik vorige jaar eens ging gaan wandelen met alpaca's.
  44. ik herhaal reden 21
  45. er was een regendruppel op de voorruit van onze auto die helemaal mee reisde naar de zee en terug
  46. november al een paar dagen bezig is en ik nog maar 4 dagen hoofdpijn heb gehad.
  47. we dit weekend een geweldig trouwfeest achter de rug hebben
  48. Oscar op de muur in de gang tekende omdat hij boos was
  49. alhoewel is dat een goede reden?!?
  50. ik zowaar 200 volgers heb op instagram. Ja, dat vind ik heel leuk.
  51. Ooh en bijna 400 via bloglovin...woopwoop
  52. dat ik gelukkig word van logische combinaties zoals de oudste in ons gezin is het eerst op het  jaar jarig, de jongste als laatste. Echt, immens gelukkig word ik daar dus van hé
  53. onze zolder steeds meer lijkt op het plan dat we in ons hoofd hadden
  54. we heel luistervaardige kippen hebben. Die ontsnappen vaak (allez de kinderen laten het poortje open staan) maar als je ze roept, komen ze er meteen aan.
  55. ik nog een laat cadeautje kreeg voor mijn verjaardag en ondervond dat uitgestelde cadeaus toch ook geweldig zijn
  56. ik dit jaar al aan 11 boeken zit en een paar geweldige boeken ontdekte (meer volgt mss nog)
  57. We tegenwoordig overal op tijd komen (allez bijna meestal toch)
  58. omdat ik een geweldig gezin heb
  59. maar ze soms ook eens achter het behang wil plakken (gelukkig hebben we dat nog niet ;) )
  60. we een huishoudhulp hebben die nu elke week komt
  61. en ik daar nu al boeken kan over vol schrijven
  62. maar ik me geweldig goed kan bedwingen
  63. ik steeds probeer positief te zijn over dingen die fout lopen
  64. en daar meestal in slaag
  65. maar ook af en toe eens niet
  66. en dat dit dik oké is
  67. ik deze zin typ terwijl het 11u11 is. Jepla, alweer een gelukzalige momentje
  68. ik stiekem heel graag naar huizenverkoopsites surf. 
  69. de poes van de buren steeds in onze moestuin kakt, natuurlijke meststoffen (hell yeah)
  70. ik liep gisteren rond met blote benen.
  71. één van mijn principes is: kousenbroeken van herfst tot krokus. Ja, ik heb al eens afgezien.
  72. vanavond speel ik voor het eerst sinds 5 jaar weer toneel. 
  73. na nummer 43 kregen we het compliment dat ze het er warm van kreeg, hoeveel plezier Tom en ik maakten.
  74. sterreschijters vind ik iets betoverends
  75. ik stiekem plannen maak in mijn hoofd, zoiets van genieten en reizen en een heel jaar lang en... nog niet voor nu maar voor ooit
  76. dat die plannen niet zo stiekem zijn als ik laat uitschijnen
  77. oh en dat Tom en ik ook wel geweldige ruzie kunnen hebben, echt
  78. ik ook voor het eerst gekust heb met Tom zijn neefje van 22. Lees punt 72 nog eens voor u met een verbouwereerd gezicht nu achter uw scherm zit
  79. ik sinds een maand terug aan het werken ben en er van geniet. Ik kan niet stoppen met lachen.
  80. jullie al een geweldige update van mijn leven hebben tot nu toe
  81. ik volg binnenkort een nieuwe workshop zeefdrukken
  82. ik graag ook een cursus houtbewerking wil doen maar dat het niet past binnen mijn budget.
  83. we dus deze maand eens werken met een echt huishoudboekje
  84. ik bij deze dus bewuster geld uit geef. (maar daarom niet minder, helaas)
  85. tegenwoordig kan ik naast in de soep roeren, ook een cake bakken. Echt en ge kunt er van eten zonder dood te vallen
  86. al zal ik er niet te veel bakken of puntje 38 zal rap ongedaan gemaakt zijn
  87. en datzelfde puntje 38 is nog maar 1/3 van wat het moet zijn
  88. en die reden heeft alles met gezondheid te maken 
  89. Ida leert mij dingen over koken, aangezien ik net punt 86 beschreef is dat natuurlijk niet zo verwonderlijk
  90. De reden dat nummer 19 typ, is omdat hij net een ongelukje had met kak. Neen dat kan ik niet anders omschrijven dan zo.
En voila we zijn er. De net iets minder dan 99 reden om iets weg te geven.
Dankzij smartphoto mag ik iemand gelukkig maken met een bon van 30 euro.
U leest het goed. Gratis enda voor niets. En misschien voor jou?
Net op tijd voor kerst of misschien wel voor een jarige vriend?
Het enige wat je moet doen, is een reactie achterlaten en je komt in de pot terecht.
18/11, de dag dat Tom en ik 14 jaar lief en leed delen, trek ik een winnaar.

Veel succes!

12 opmerkingen:

  1. Oohh zo een leuke redenen! �� Allemaal het vieren waard! Ik wil wel een bon winnen! Ideaal om eindelijk nog eens wat foto's te laten afdrukken! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, hoe tof,... ik mag die dag naar een feestje, een jarig nichtje, misschien heb ik voor haar nog een extra geschenk nadien,... dat zou pas écht een extra verrassing zijn! Ik doe dus zéér graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil heel graag meedoen. En niet om er iemand anders een plezier mee te doen, maar om zelf te houden. Want ik ben dat absoluut waard maar ik geef niet vaak iets uit aan mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fien van steenberghe11 november 2017 om 16:09

    ik doe graag mee sofie voor een kindje dat moet geboren worden EN waar er veel foto's van zullen getrokken worden :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw 10 kilo...goed bezig...hoe doet je het? Zucht..hier niks dus 😉 x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh en net nu ik mij had voorgenomen om mijn fantastisch gezin ne keer in nen boek te proberen plakken!
    Ik zit aan jaar 2015, dus ik kan die bon goed gebruiken!!
    lies x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, echt letterlijk een berg redenen! Ik heb hard gelachen met 69 en voor je nummer 71: ik draag nooit kousen (alle nylon eh, wel gewone) voor oktober en nooit na maart. Ook al es afgezien dat jaar dat het sneeuwde tot mei ofzo :D Maar principes zijn er om enkele jaren later goe mee te lachen! En intussen doe ik vrolijk mee met je giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk! Mijn man verjaart op 18/11 maar ik zou de bon wel zelf inzetten, voor onze fotomuur die ik gisteren uittekende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, al die redenen :-) Wat zijn wij toch weer gelukzakken!
    Hoe was het toneel?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zotjes! Zo zie je maar! Altijd een reden om feestjes te vieren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen