Pagina's

dinsdag 22 augustus 2017

ik drukte eu... zeef?

Ondanks dat het windstil was op mijn blog, is er volop storm in mijn leven.

Maar zo'n storm die de laatste ziektesymptomen aan het wegjagen is, die maakt dat ik harder en intenser alles voel,.. zo'n storm die me helemaal wakker schudde.

zo passend - Ida fotograaf/ wij wazig content

Want zo van die stormen die de scherpe kanten weghalen, tot alles wazig ziet. Maar het plezier,de liefde, de goesting die druipt er nadien van af.

En deze storm ontving ik met open armen, neus in de lucht, blote voeten op de grond, stevig en klein.
Meer zelfs: ik keek er naar uit.

Net zoals ik nu ook uitkijk naar de rust na de storm, het gewone maar met extra tinteling gevoel, het opgelucht ademhalen dat alles er nog is/staat/ligt/...

En om zo stormen te door staan, neemt ge af en toe tijd voor uzelve.

Zo leerde je drukken op school.


Je weet wel: echt drukken met een drukpers enzo
Dat was zo geweldig. Iets echt zelf uitdenken, maken,...
Je besloot om nog een workshop te volgen rond zeefdrukken.
Je zocht en vond op het internet deze dame...

Helen organiseerde (toen nog) een workshop zeefdrukken op textiel.
En zie hier mijn schoon resultaat (ohja, ik mag dat zelf zeggen ;) )


En voila de kriebels om te maken zijn terug,
hopelijk zijn jullie er nog steeds :)

4 opmerkingen:

  1. Ik ben er nog! Du-uh. Ik word blij van je woorden, zelfs al begrijp ik niet wat ze bedoelen, maar "neus in de lucht" en "wegjagen", dat klinkt alleen maar positief. Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super, dat drukken! Dat proces fascineert me al jaren (hoog en diepdruk, en etsen en ga zo maar door) maar ik blijf er ver van weg wegens al veel te veel hobby's en alles behalve nood aan nog een nieuwe hobby #schaterlach.

    Ik ben er nog, nog steeds, en hoor graag wat de stilte-na-de-storm je bracht ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik schreef me toch weer in voor een nieuwe workshop ;)

      Verwijderen