Pagina's

vrijdag 28 april 2017

Hulp bij het plannen van onze reis...

Ik weet het, normaal is vrijdag de dag waarop je een lijstje te lezen krijgt van 5 dingen die op de één of andere manier vrband houden met elkaar.
Awel, deze keer niet. Ahneen, ik schakel jullie gewoon in om onze reis onvergetelijk te maken.
Met als beloning: eeuwige dankbaarheid. Hell yeah!

De kogel is door de kerk. Wij gaan dit jaar kamperen in Catalonië.
Serieus.
Dat het ver rijden is dat weten we al
Dat ze daar een soort van Spaans spreken ook.
Voorts hoop ik hier nog wat info te vinden:

Maar kruis ik nu mijn vingers en hoop dat jullie massaal verborgen parels, ervaringen (met kinderen tot 6 jaar), keileuke maar toch klein maar fijne campings,...willen delen met mij.
Echt. Denk aan de eeuwige dankbaarheid en weet je wat...ik stuur je nog een kaartje ook op.
Volgens google translate zeggen we dan binnen een dikke 2 maand:

fins a la propera


1 opmerking:

  1. Ook voor ons de eerste keer dat we in deze streek gaan kamperen. Geen sinecure om kleine campings te vinden in deze streek ... wij reserveerden al ons plaatsje op deze camping :
    https://www.campingbonavista.com/nl

    BeantwoordenVerwijderen