Pagina's

dinsdag 18 april 2017

cadeautje voor mezelf

Ik maak een lang verhaal kort: ik kocht een smartphone.
Wie het lang verhaal wilt, moet er maar eens tussen pot en pint achter vragen, het zou ons heel ver kunnen brengen ;)
Bovenstaande zin is gemeend,dus mail gerust :)

Maar die smartphone zat nog geen week in mijn sjakos te verdwalen als ik op zoek moest naar een hoesje.
Kreeg ik nu toevallig geen mail van smartphoto.

Serieus, karma lijkt me toch een speciaal gegeven.
Dus ik pluis hun website uit en zie daar een schoon aanbod hoesjes.



Ik kies, plak één foto, klik op bestellen en voilà 4 dagen later had mijn smartphone de hoes van zijn leven rond zijn lijf.



Zot content gelijk een klein kind ben ik.
Dus eu merci smartphoto!

En dan een vraag voor jullie. Zo'n smartphone, daar kunnen app's op. Hebben jullie aanraders? Ik hoor het graag

3 opmerkingen:

  1. meest gebruikt hier: social media zoals blogger, instagram, snapchat en Facebook. Ook whatsapp, dropbox en de app van Orange gebruik ik regelmatig. Dan heb ik het tabblad winkelen en bankzaken: dus de apps van mijn bank, vente-exclusive, bancontact, ticketmaster, myshopi (boodschappenlijstje en kortingsbonnen), fidme (klantenkaarten), bom, H&M, Zara, Joyn (een soort gezamelijke klantenkaart van veel winkels).
    Ik gebruik ook Recycle om een melding te geven welke vuinlisophaling er is, waze als gps, Wetransfer om bestanden te mailen, ook enkele spelletjes voor de kinderen, dan mijn fitbit en start to run, Netflix en Yelo Play. dat is het zowat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woowie, en ik al fier omdat ik what's app geïnstalleerd had, duidelijk nog wat werk aan de winkel ;)

      Verwijderen
  2. Ik gebruikt het meeste de Belfius app :P Echt waar. Een paar spelletjes om mij (of wachtende kinderen) stil te houden in de wachtkamer van de dokter. Google Calendar app dat ook de manlief op zijn smartphone heeft - daardoor worden dubbele boekingen dikwijls vermeden. NMBS, Instagram, FB, Pinterest (gevaarlijk! :D).
    Recycle! (om te weten wanneer de vuilzakken of papier buiten moeten), Viking app (om mijn internetgebruik te monitoren), Delhaize en Colruyt app (voor de boodschappenlijstjes).

    Maar met zo een hoesje met magneetsluiting zou ik voorzichtig zijn en mijn bankkaarten (en identiteitskaart) er niet tussen zetten - magneet heeft slechte invloed op de chips ;) (microprocessor-, niet aardappelchips, he).

    BeantwoordenVerwijderen