Pagina's

dinsdag 5 december 2017

winterproef

Ge hebt van die mensen die in september klaar zijn voor alles wat nog zal komen dat jaar: eventuele verjaardagen, herfst, winter, sint, kerst,...

Ge hebt dan andere mensen die zaterdag ineens beseften dat de Sint woensdag niet echt komt en dat ge u daar voor moet organiseren. Ge weet wel in allerijl cadeaus bijeen zoeken, ondertussenkinders voeren en halen van hobby's, eten kopen voor de rest van de week, in't geniep chocolade,...
Oh en elk jaar denken die mij hebben ze niet liggen hoor, in september begin ik er aan. (oh en elk jaar prijst ge u gelukkig dat ge er net op tijd aan denkt en dat de winkels open zijn als ge er aan denkt ;) )

Net hetzelfde voor die winter.
Ineens blijkt dat berekoud te zijn. Helaas pindakaas waren we daar niet op voorzien. En al die andere mensen wel want in de winkels die jij bezocht geen enkel paar handschoenen in de maat van uw jongste zoon.

Dus moest ge zelf aan de slag. Gelukkig beschreef zij (op een eenvoudig, verstaanbare manier) hoe ge aan de slag moest. En toen herinnerde u zelfs dit en voila...
die jongste zoon van u is winterproof. En mannekes, het is zelfs nog geen winter. Tjakkeboem!





 En toen had Jef er duidelijk genoeg van...
 en keerde zich ostentatief om.

stof: geen idee, ligt hier al van toen Oscar geboren was en duidelijk was dat die billen niet gemaakt waren voor babyleggings. De witte fleece komt van Stoffen Van Leuven en de boorstof van de wanten (rostoranje) van Veritas.


5 opmerkingen:

  1. Haha zalig om te lezen en volgens mij is die blij dat er geen meer waren in de winkel want deze zijn vele leuker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is zijn mening nog niet zo uitgesproken als die van zijn zus en broer

      Verwijderen
  2. zalig! Ik heb dat ook elk jaar voor. Hier is da sint maarten, en ineens is dat den 10e november en moet ik om 22u naar mijn hele familie en vrienden bellen om te horen wie er koekskes en chocolade venten heeft staan waar ik om mag komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb uiteindelijk toch ook nog mijn zus moeten inschakelen maar kijk tegen 21u was alles hier ;)

      Verwijderen
  3. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen