Pagina's

zondag 13 april 2014

Paasbest

oh geen paniek, Pasen is maar volgende week.

Maar hier hebben ze sjans: een overgrootmoeder die nog leeft en met een kinderlijk plezier de paashaas wat vroeger uitnodigt.
Al bracht die mattentaarten mee.

Dus daar kleden wij ons met plezier eens voor op.
Het is te zeggen. Ik maakte met plezier de kleren.
Oscar praat nog niet (allez hij zegt mama tegen alles en iedereen, dus dat telt nog niet mee), maar zeverde de boel direct onder. Van contentement. Vaneigenst datte.
(patroon : dedroomfabriek, afgewerkt zoals gingerbread hemdje/ stof: Veritas) 

En de dochter? Die wou een short aandoen. Dus die hebben we pedagogisch omgekocht. En toen was plots een kleedje goed.
(patroon: Stof voor durf het zelvers, met kapmouwen, zakjes én kraagje/stof: stoffenspektakel) 
 

En samen levert dat dit op

Maar hé, ons gevoel voor drama is nooit ver weg
 Elk om de beurt. Ahja!

11 opmerkingen:

  1. Moh, zo schoon alletwee! Dat kleedje is super!
    En de paashaas die mag van mij hier ook gerust een lading mattentaarten brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier dezelfde patronen gebruikt voor de nieuwe outfits van de kinderen, maar ik vond het patroon van de droomfabriek niet zo duidelijk. Zeker die mowen...
    Maar jij deed dat blijkbaar perfect!
    Allebei heel mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook een heel gedoe vond hoor. Volgende keer zet ik eerst die mouwen in, voor ik de zijnaden toemaak.
      En vandaar dat ik het kraagje ook anders afwerkte ;)

      Verwijderen
  3. oh wat een snoeten :)
    schoon gerief heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo mooi!! Het hemdje én het kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat Vespa stofje is zo tof en heb ik ook al gebruikt ... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw kids zien er alle twee om ter paasbest !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ma zo een snoepies! at is Oscar ook al groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer knappe creaties!

    Vergeet het hemdje zeker niet op te laden in onze facebook app. Zo maak je elke week kans op een geschenkbon van €25 en inspireer je anderen.
    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Creatieve groetjes van het Veritas team

    BeantwoordenVerwijderen