Pagina's

woensdag 19 juni 2013

aaibaarheidsfactor...


ik maakte een nestje gelige pinguïnige zachtigheid voor mijn kleine man.

(hoewel klein, als ge net 1 maand zijt, al meer dan 5,5kg weegt en 57cm groot zijt, zijde dan nog wel echt klein?)

 

 



En met model geeft dat een aaibaarheidsfactor van...

                                  

Natuurlijk had ge direct door dat het op de groei gemaakt is en dat mijn kleine man niet gesmolten is door deze temperaturen.

stof: Stoffen Van Leuven
drukknopen : Veritas
patroon: Zo geknipt!

14 opmerkingen:

  1. ha, dan is het toch in orde gekomen en ben je nog aan genoeg stof geraakt ;-). Heel mooi zunne en ocharme da ventje, zo moeten poseren met een frakske in die hitte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och zo lief dat stofje! Keimooie combinatie met dat geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis inderdaad een heel mooi stofje. Ideaal voor als het wat frisser wordt, zo op de groei (maar daar denken we nog even niet aan, nu het eindelijk wat warmer is)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan toch nog om stof gegaan... u kunnen inhouden? :)
    't is een schoon jasje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jasje, mooie en leuke stofcombinatie gekozen.Het staat Oscar beeldig. Is het jasje moeilijk om te maken ? Het is mijn volgend project, wil er eentje maken voor het petekindje van mijn lief dat op komst is. Ik heb de stofjes al liggen. Het is een genderneutraal stofje want we kennen het geslacht niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. valt zeer goed mee, ik heb enkel met de voering (nicky velours(?), denk ik) wat gesukkeld (dat rekt geweldig mee en aan de mouwen gaf dat nogal een verschil.) Maar dat ligt meer aan mij :)

      Verwijderen
  6. oh, zo schattig! en een prachtig jasje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ge mijn reuzen van tieners zou zien dan zou ge weten : jaaaaaa hij is nog klein, nog zaaaaaalig klein !!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk zijt ge dan nog klein. Zeker als uw moeder u in zo'n reuzenjas steekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh ! Zal hij nog veel van kunnen genieten, zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh hoe schattig :) goh ja, bete op de groei dan dat ge het naaisel moet beginnen uitrekken om het aan te krijgen eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag van stikleek tot lady stitch,

    Heel schattig jasje dat je maakte. Je kleine man zal hier nog veel plezier aan beleven!

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen