Pagina's

donderdag 2 mei 2013

uitslag

Dames en heren

die heren, da's een kwestie van beleefdheid, dat snapt u wel.

Ik kan hier van alle uitvluchten zoeken waarom ge nog ne dag extra hebt moeten wachten. Helaas zouden het leugens zijn.
De waarheid is dat ik met "duust" andere dingen bezig ben en het dus vergat, maar bij deze...

Ik knipte de naampjes, stopte ze in een doopsuikerdoosje (één van die andere bezigheden) per nummero en liet Ida 2 keer trekken.
Helaas geen foto's om de stomme reden da'k ook dat uit het oog verloren ben.Sjans dat mijne kop vasthangt aan mijn lijf, want anders...

sjaal 1 gaat naar Nele84



sjaal 2 gaat naar with love- by Eva


Als de dames zo lief willen zijn hun adres door te mailen naar prinsesprot@outlook.com kunnen zij binnenkort deze in de bus verwachten (eu tenzij ik ondertussen beval, mijne kop toch nog verlies of het weer vergeet --> trekt dan eens aan mijn oren, waarvoor dank)

3 opmerkingen:

  1. Voor mij? Jippiejajee! Sedert 2 jaar was het winnaarsgeluk niet meer aan mijn kant, merci om het tij te doen keren! Ik stuur je direct een mailtje zie. Want dat sjalleke gaat zo perfect passen bij mijn nog-te-maken zomerjas *virtuele schop onder haar gat* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zalig! Ik was vandaag nog aan het vloeken op mijn veel-te-warme-sjaal en dacht: ik moet dringend iets luchtigers in mekaar naaien want ik heb graag iets rond mijn nek, maar ziet, dat is al niet meer nodig. Jeej! Ik mail je nu direct mijn adres :-).

    BeantwoordenVerwijderen