Pagina's

maandag 9 april 2012

paasei geel

Feiten dienen opgesomd te worden:

Feit 1: Voor wie dezer dagen op een andere planeet leefde: er is een nieuw boekske uit, 't gaat over rokskes en het werd geschreven door Mme ZsaZsa én het is in mijn bezit.
(niet dat dit laatste wereldnieuws is, want blijkbaar gaat het supergoed met de verkoop van het boekske, maar bon het geeft toch een beeld hé)

Feit 2: Op pinterest had ik al eens een geel rokske gezien. Geel met wit. Schoon. De gele stof kocht ik bij Guy, de witte paspel eigenlijk ook en de witte benen heb ik voor't leven gekregen.
Hier en daar zag ik ook al gele rokskes op duiken dus ging ik snel te werk, voor geel alweer passé is.

Ge verstaat dat feiten niet alleen opgesomd dienen te worden maar ook gecombineerd: nief boek + gele stof geeft dit:

u was gewaarschuwd ivm de witte benen.

en ik had u hier misschien moeten voor waarschuwen: ik volg nooit exact wat er in boekskes staat. 
Nooit. 
Exact. 
Dat is een gen dat ik ontbreek.
En bij deze vermeld ik dit ook nooit meer.



8 opmerkingen:

  1. Een super leuk rokje. Het geel met wit is super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zie er goe uit jong, en die witte benen, die vallen mee ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is schoon! Uwe rok dan toch, over benen kan ik niet oordelen, da zou nogal raar zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi, die gele rok! En troost je, die benen zijn nog niet zo wit als die paspel ;-). Trouwens, ik doe mee met het clubje van de witte benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. met geel valt dat zo ni op dat ze wit zijn.... Met zwart daarintegen ;)
    heel schoon. Ik ben nog wat aan het vechten met mijne rok maar hij zal één dezer wel is af geraken ;) evy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh vree schoon! en dat geel is echt mooi. Witte benen, waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig rokje met dat wit paspel! En euh die witte benen, dat valt toch nog goed mee hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yeah, ne gele rok - rocks! Schoone is et geworden en hopelijk binnenkort nog wat extra gele zonnestralen om de witte benen ook wat kleur te geven, maar k moet zeggen: mij stoort dat niet zo. En regeltjes in boekskes zijn er om aan uw laars te lappen! echt!

    BeantwoordenVerwijderen