Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

feest voor kleine M.

Een jongen uit mijn klas werd grote broer van zijn mini broer. Gejuich! Hoort u het ook? Van Molenbeek tot daar? De kinderen wouden een pyjama maken. Applaus voor de creativiteit. Bravo!!!

En toen een slik. ikkandanie.
Echt niet.

Dus werd er hulp in geroepen van "bonneke". Een echte. Met een stikmachine. En engelengeduld*.
En wat toen volgde was een les in nederheid. Aan mezelf.
Bonneke maakte een pyjama, in ongeveer een uur. Met drie kinders rond haar, die ondertussen ook zakskes maakte. Met een juf rond haar die met haar ogen tips stal. Met een grote broer die zo snel mogelijk een pyjama wou voor zijn kleine broer.

Bonneke lachte en stikte dit schoon in elkaar.



En dan nu: une petite fĂȘte pour M.
Alors...on danse :)


* waarvoor dank!

4 opmerkingen:

  1. hoera voor de bonnekes in de wereld eh :) mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke pyjama. Ik zou willen dat ik zo veel geduld had als bonneke. Mij lukt het echt niet met drie kinderen om mij heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat lijkt mij echt wel een bonneke uit duizend! Goe soigneren zou ik zo zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had bonneke hier geen patroon van toevallig? Kei schoon!

    BeantwoordenVerwijderen