Pagina's

zaterdag 3 december 2011

een rokske astemblieft!

Op een mooie woensdagavond gaven de übertiretten (Leen, Fien en Nele) een workshop rok of kleedje maken aan de ...eum ietske minder übertiretten.

Na 2 woensdagen hard labeur en veel geduld van Fien (dank u, dank u, dank u), had ik (en nu komt het contentementige gedeelte) mijn eerste rokje!!!!
Aanschouw:

Het moeilijkste gedeelte was thuis: hoe maak je een deftige foto van jezelf als ge zo blinkt van contentement dat ge direct uw vreugde wilt delen? Wachten op Tom was dus geen optie, laat mij daarin duidelijk zijn. Ahja en ne deftigere spiegel hebt ge ook niet. Dus besluit ge op uw bedrand te staan. In een soort S - vorm gelijk modellen dat doen.
Met uw hakken aan ahja.

En dan nu: hoe trekt ge wel een "deftige" foto van uw zelf?
Men neme een veegborstel (het schijtblauwe zweefgeval dat ge ziet), men plaatse het fototoestel op een strijkplank en met drukke met de veegborstel op de knop.
Vergeet dan wel uwen buik niet in te trekken, iets dat ik wel vergat. Een bijna perfecte foto dus ;)

6 opmerkingen:

  1. Awel, 't is je dan toch gelukt! Ge moogt er fier op zijn, en je blogbericht lees ik zoals gewoonlijk glimlachend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahaha jij bent duidelijk vaardig met meer dan enkel naald en draad! Mij is het zeker nog niet gelukt om met ne veger het knopke van mijn fototoestel in te drukken.
    ENORM KNAP gedaan dus, zowel de foto als het rokske ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik moet echt lachen bij je manier van schrijven. En 't is alleszins een mooi rokje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, herkenbaar :) ik heb in die stof een klara-tas gemaakt! super mooi eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Je manier van fotograferen en je rokske!
    Ik heb ook al een rok in dat stofke gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen