Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Schaamrood

Ik schreef gisteren in een reactie dat mijn machine het weer niet deed. Een aandachtige lezer ontdekte de lichte ergernis in de toon. Geheel onterecht moet ik nu met schaamrood op de wangen bekennen. Ik stak mijn draad zodanig verkeerd dat er geen spanning meer opzat. Allez hop, we leerden weer iets bij.

Dus kon ik gisteren, eindelijk, mijn vlaggetjes afwerken. Het werd een stapel van 9, afwisselend een rood - gestreept vlaggetje. Daar ik met dubbelde stof heb gewerkt heb je aan de achterzijde hetzelfde maar omgekeerd.


Er zitten 3 foutjes is. 2 punten zijn wat opengegaan bij het binnenstebuitenkeren van de stoffen. Blijkbaar te dicht tegen de rand gestikt. En 1 vlaggetje zat niet helemaal in het biais-lint.

Maar bij deze mag ik punt 1 van mijn to do lijstje al schrappen. Jipla :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten