Pagina's

dinsdag 29 augustus 2017

1 september

Vrijdag is het 1 september.
Ida, Oscar en ikzelf (Tom stiekem ook) zijn nu al aan het uitkijken naar een nieuw begin.
Voor Ida is het extra speciaal want ze gaat naar leefgroep 3 (1ste - 2de leerjaar).
En voor mij uniek want ik ga een dik half jaar een lager schoolkind (slik) , kleuter en peuter hebben. (dubbel slik)

Aangezien kleine meisjes groot worden hebben die een nieuwe boekentas nodig, eentje waar een A4 map in kan.

Aangezien de boekentas gesponsord werd door oma, en die een uitmuntende neus voor schoon dingen heeft, kon ik niet achterblijven.
Ik beloofde Ida een zelfgemaakte turnzak én pennenzak. Ze mocht zelf een stofje kiezen en koos een langgekoesterd eentje.
Eentje die past bij haar en haar toekomstige klas: de raketten.


Et voila: meer dan 3 dagen voor de poorten officieel openen, is deze grote meid er helemaal klaar voor.


Ooh en dat schaapachtig kijken heeft ze niet van mij, echt niet.

patroon turnzak: zelfgetekend
patroon pennenzak: vind u hier (het is een met flapjes enal)
stof: Michael Miller, een van mijn eerst gekochte.

Ohja: voor wie mij volgt op instagram...Jef is vandaag jarig maar zeg nu zelf een Theo hemd met lange mouwen en deze temperaturen ?!?

7 opmerkingen: