Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Feest!

Er wordt blijkbaar nogal wat afgefeest in 2013. Serieus. Er wordt/werd getrouwd, kinders gekocht aan de lopende band, verhuisd, gecommuniefeest,... Geweldig!

En wat helemaal geweldig is, dat wij er ook af en toe mogen bij zijn.
Communiefeestjes voor M. bijvoorbeeld.

6 jaar en ge wilt wat...
Dus kochten we een gezelschapsspel, droedelboek, kleurpotloden en maakte ik 's ochtends* nog vlug een rugzak. (patroon: Zo geknipt!)
Gelukkig bedacht ik me net op tijd om de dag ervoor (ahja feestje was op 1 mei) stof te kopen (veritas), soms kunt ge zo content zijn van uzelve en uw voorbedachtigheid ;)


*Ahja, want 2013 is ook het jaar van de deadlines** hé :)
** Soms zo strak dat een ander cadeautje voor H, vers vanonder het stikmachine meeging (medina ook uit zo geknipt), knopen heb ik er in de auto aangenaaid, en dan waren we nog een uur te laat. :s

8 opmerkingen:

  1. Lol, ben ik blij dat ik niet de enige ben die last heeft van deadlines.
    Liefs, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een bekend gevoel, last minute. Maar meestal komt het goed. Mooie tas werd het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, kei schoon zeg! En ik moet echt toegeven die stofjes van de Veritas zijn wel schoon hé!
    Ik dacht eerst: wat doet een mens nu met lapjes ipv een rol? maar zie, het komt toch goed van pas hé!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan misschien wel last minute, maar niet minder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Van stikleek tot lady stitch,

    Knappe rugzak die je maakte! Prachtig resultaat om zo snel klaar te hebben :).

    Met creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen