Pagina's

maandag 10 september 2012

een mouw aan passen

zeer letterlijk te nemen.
Helaas.

Want eerst stikt ge die mouw er recht omhoog aan. Recht. Omhoog. U leest dat goed.
Kijk maar naar de linkse mouw. Thans geen rechtse sympathieën, noch een wolkenmeter in huis.


 Dan stikt ge de mouw eraan met een gat van boven. Zo jaren '80!


 Ge slaagt er zelfs in om uw beleg gedraaid aaneen te stikken.


Maar met een ongezien engelengeduld. Ik herhaal een ongezien  engelengeduld, raakte die jurk af. En ge waart zowaar content: schoon plooikes, twee dezelfde mouwen, luchtig,
ewa op de groei maar geweldig speelproof...meer moet dat niet zijn ;)

en de clou van het verhaal? Die mouw bleek te smal voor mijn dochter haar michelinarmkes. En ge verstaat dat tegen dan mijn engelengeduld op was. Compleet. Op. In ne body spelen gaat ook, hé



7 opmerkingen:

  1. Haha, jouw manier van schrijven is toch geweldig! 't Is nochtans een mooi kleedje hoor. Dat engelengeduld nog eens bovenhalen voor nog maar eens een nieuw mouwtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn engelengeduld zou allang op geweest zijn en het zou waarschijnlijk een mouwloosm odel geworden zijn ;-). Maar eind goed al goed é, een schoon kleedje bij voor dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai ik had de boel bij poging 3 al opgegeven! chapeau voor zoveel geduld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, zo'n dingen heb ik ook altijd aan de hand! Blij te horen dat ik niet alleen ben ... Hoedje af voor uw geduld hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doet dat kind gewoon een body aan :) Zalig :)
    Ik <3 uw verhaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben fan van u!
    zo'n loempe dingen uithalen en er zo plezant over schrijven
    'k zou bekanst willen dat er nog zo af en toe (of regelmatig) wat mislukt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien dat onze zakjes nog van pas komen! Mag de foto van je dochter met het Zahia-zakje op onze facebook? Ingeborg ingeborg@zahia.be

    BeantwoordenVerwijderen