Pagina's

vrijdag 9 september 2011

reuzeke kere were om...

Vergaderingen, een logo ontwerpen, een familie druk in de weer, T- shirts maken, een doop organiseren, een heel dorp op stelten en dat allemaal voor de nieuwe reus.

Uiteraard niet zomaar een reus. Ahneen, de katjesreus a.k.a. de Frans a.k.a. Ida haar "pet" a.k.a. ...

Aan de hand van deze uitnodiging (die we ook digitaal kregen)

maakte ik voor Ida ook een T-shirt. De familie droeg rode T- shirts maar helaas was er in gans Dendermonde geen enkele rode te vinden in maatje 68. Dus dan maar wit.

En gelukkig kon ik terug vallen op haar tips want zo was ik al vergeten de folie ervan af te halen. Wat na het knippen van de letters nog het moeilijkste was van al (of neen, het moeilijkste was het verwijderen van de puntjes op mijn zakdoek, khad die per ongeluk aan mijn zakdoek geflocked)

Et maintenant: on danse!



1 opmerking: