Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Mijn readyforschool/opvang - plan

Juffen allerlanden ( of toch die van België) zijn zich aan het voorbereiden voor 1 september. Ik dus ook.
Dubbel zelfs want op 1 september gaat Ida ook naar Moeke Lud ofte opvang. Dus hoog tijd voor een echt readyforschool/opvang - plan.
En omdat ik jullie allemaal geweldig sympathiek vind, krijg je het plan er gratis ende voor niets bij:
  • pennenzak: als juf van het eerste wil ik ook kunnen stoefen met mijn schrijfgerief, hé
  • pamperzak
  • rugzakje voor de propere luiers/doeken
  • rugzakje voor de vuile luiers
  • rugzakje voor de vuile broekjes van die luiers
En numero uno is al klaar:

Dit wordt het rugzakje waar de propere luiers in komen.
Dat het zo schoon is, komt door Leen.
(hihi, juffen die valsspelen, ze bestaan)

En in plaats mij aan het mijn eigenste lijstje te houden, maakte ik nog een folieke. Een omkeerbare sjakos, poging 2. En het mag gezegd worden: veel betere poging dan de vorige (noot aan mezelf: zie je wel, handleidingen volgen helpt)







2 opmerkingen:

  1. knap gedaan met het uitkiezen van je stof! en zie ik daar ook kneepjes? Proficiat. Je mentor

    BeantwoordenVerwijderen